Printen

Grappig: 7-jarige 'ceo' onthult nieuwe plannen SuperRebel

amsterdam, 9 februari 2017 07:30 | Renate Zoutberg

Toevoegen aan Mijn Bengels

Het kinderkledingmerk SuperRebel Kidsgear heeft voor de nieuwe, internationale campagne een filmpje gemaakt waarin een 7-jarig jongetje de hoofdrol heeft als ceo van het label.

De film is een onderdeel van de internationale campagne van het kindermerk. De film laat de ‘nieuwe’ 7-jarige Italiaanse ceo zien die arriveert in zijn helikopter, zijn verhaal pitcht bij zijn mooie assistentes en dat vervolgens in de boardroom vertelt.

Buitenlandse agenten

De campagnefilm – die werd gemaakt door productiebedrijf Frequin –  moet het merk bekender maken, vertelt creatief directeur Lodewijk Varossieau.  “Wij zijn op zoek naar nieuwe buitenlandse agenten voor ons merk.” 

 

Superrebel kidsgear 435950830-967d12-large-1486484916 SS17Superrebel kidsgear girls SS17Superrebel kidsgear SS17