Like Flo viert feest

AMSTERDAM, 8 augustus 2017 08:00 | Renate Zoutberg

Kindermodemerk Like Flo viert dat het komende winter voor het 15e seizoen collecties uitlevert. Onder het mom ‘Sweet 15’ organiseert het label in september 2017 acties voor zowel winkeliers als consumenten.

De uitlevering van de 15e collectie is voor het Nederlandse kindermodelabel Like Flo reden voor een feestje. Het is hun variant op het van oorsprong Amerikaanse ‘Sweet 16’, waarbij tieners die 16 jaar oud worden hiervan een extra groot feest maken. “Sweet 15 is net even anders dan sweet 16, dat vinden we leuk omdat het net even anders is en dat typeert Like Flo ook wel. Dus,  why wait?”, licht pr-medewerker Yvanka Peters toe.

Winkel

Het hele seizoen zal in het teken staan van feest bij Like Flo. Consumenten kunnen een ‘Sweet 15 party’ winnen. Voor de winkeliers  wordt gezorgd voor extra aandacht op social media, branding in de winkels en leuke give-aways voor in de winkel en klant, zegt Peters. "Het wordt überhaupt een feestelijk seizoen, want ook de winkel Ko&Flo viert dit jaar haar 20-jarig bestaan. Mijlpalen waar we niet zomaar aan voorbij willen gaan.”

Meidenmerk

Like Flo begon ooit als meidenmerk voor de Ko & Flo winkel in Oosterhout. In de zomer van 2010 is daar het eerste seizoen gelanceerd. In de winter van 2010 werd het merk ook voor wholesale aangeboden.

Babycollectie

Naast een meisjescollectie zijn er inmiddels ook een babycollectie voor jongens en meisjes en een jongenslijn ontwikkeld. Like Flo wordt verkocht in tien landen: Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Italie, Spanje, China, de Verenigde Staten, Canada en Australië.