Kinderwinkel NicoNico lanceert vernieuwde website

AMSTERDAM, 6 april 2011 10:50 | Chantal van der Meijs

Kinderwinkel NicoNico heeft de virtuele deuren van de vernieuwde website geopend. Daarnaast brengt de Den Haagse winkel consumenten sinds kort via een eigen Facebook-pagina op de hoogte van de laatste trends.

De nieuwe website van kinderschoenen en kledingwinkel NicoNico bevat een uitgebreide zoekfunctie die het mogelijk maakt te zoeken op merk, maat en geslacht. Dit in combinatie met een strakke indeling maakt de website overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Facebook-pagina
Naast een nieuwe website heeft NicoNico sinds kort een eigen pagina op Facebook. Op Facebook.com/NicoNicokindermode vinden klanten het laatste nieuws uit de winkel. Daarnaast houdt eigenaresse Nicole Suylen haar klanten via de pagina op de hoogte van de modetrends die zij tijdens haar inkooptrips in binnen- en buitenland tegenkomt.

NicoNico
De naam Nico Nico komt van Nicole (naam eigenaresse) en Nicolaas (jongste zoon). De winkel bevat een groot assortiment baby- en kinderschoenen vanaf maat 18. De schoenencollectie in de grote maten (35 t/m 41) is vaak zo volwassen dat ook vrouwen de schoenen kopen. De compacte kledingcollectie is te koop vanaf maat 56. Het assortiment van Nico Nico bestaat onder andere uit de merken Gallucci, Reef, Shoesme, American Outfitters, Anecdote, en Odd Molly. De stenen winkel van Nico Nico is gevestigd in Den Haag.