Only introduceert kinderlabel Kids Only

AMSTERDAM, 21 september 2018 16:08 | Cintha Rood

Modelabel Only introduceerde onlangs de jongste loot van het Deense kledingmerk: Kids Only. Bengels sprak met Bestsellers country sales manager Marieke Ros.

Wat kunnen we verwachten van Kids Only?

“Kids Only is een kids fashion brand voor kleine fashionista's die als vanzelfsprekend opvallen in de menigte. We houden van alle kinderen, maar met dit label richten we ons vooral op kinderen die hun eigen mening mogen hebben van hun fashion forward moeders.”

 

En hoe ziet dat er in de praktijk uit?

“We hebben een A-assortiment met de maten 104 tot en met 152 en een B-assortiment met de maten 116 tot en met 164. We zijn een weg in geslagen voor Kids Only waarin zowel de pijlers trends, als fashion en prijs centraal staan. Retailprijzen variëren van 7,99 tot 49,99 euro. We werken in categorieën; jersey, sweat, woven, outerwear en natuurlijk denim. Alles met een coole twist in prints, details, materialen en stijlen.”

 

Wat zijn de plannen met Kids Only?

“We hebben 6 collecties en willen het simpel en snel houden. Dat betekent: 100 procent focus op het product, de trends, de kwaliteit, de prijs en het resultaat voor onze retailers. De collectie wordt geleverd in december, voornamelijk online maar er zijn ook al een heleboel retailers ingestapt. Uiteindelijk willen we alle markten veroveren, zodat we de consument trendy kidskleding kunnen bieden in de juiste kwaliteit voor zeer betaalbare prijzen”