SundaySchool presenteert nieuw thema én nieuwe merken

AMSTERDAM, 13 december 2018 10:13 | Rik de Langen

Nog 4 weken en dan is het alweer zover; de derde editie van SundaySchool. De kindermodebeurs heeft als thema WinterWonderland. Maar dat is niet het enige nieuws. SundySchool maakt weer een aantal nieuwe kindermodemerken bekend, waaronder een internationaal opererend Nederlands modemerk dat een kindercollectie lanceert.

De organisatie heeft ook voor deze komende editie niet stilgezeten. Er is weer een thema bedacht. Dit keer zal dat WinterWonderland zijn. Met een heuse WonderlandWalk, een echte WinterLodge en een levensgrote SnowBal, waar je mee kunt doen aan de insta-foto wedstrijd. Met als hoofdprijs een wintersportreischeque van € 750, die wordt aangeboden door TUI Nederland.

Er zal ook weer een modeshow zijn, in de Winterlodge om 15 uur. Daarnaast zal er in Silo 36 een pop-up podium zijn waar verschillende activiteiten zullen plaatsvinden. En voor de ervaren bezoeker, Bep en Toos zullen ook weer van de partij zijn.

Nieuwe kindemodemerken

Dan de merken. Met ruim meer dan 200 modemerken is SundaySchool weer groter in inspirerender. De meeste modemerken van de eerste twee edities komen weer terug, daarnaast is er veel aanwas van nieuwe kindermodemerken. Wat te denken van de introductie van de kindercollectie van G-Star?

Verder: de nieuwste collecties van Scotch Shrunk en Scotch R’Belle. Of Monta Juniors, AO76, My Brand, Karl Lagerfeld, Bakerbridge en CKS, Julien Maze, Le Big, Kipling, Done by Deer, Street Called Madison, Juicy Couture, Australian, Legowear, Herschel en de introductie van een nieuw merk uit de stal van Vingino.

En dit is nog maar een selectie. Wil je weten welke merken er nog meer staan? Bekijk alle merken op de website van SundaySchool.

Make-A-Wish

Daarnaast gaat SundaySchool zich inzetten voor de stichting Make-A-Wish. Deelnemende kindermodemerken hebben geld gedoneerd en zien hun logo terug op de crew-sweats, bezoekers die online een kaartje kopen wordt gevraagd een vrijwillige donatie te doen. Dit bedrag zal de organisatie van SundaySchool verdubbelen en het totaal zal tijdens de beurs overhandigd worden aan de stichting Make-A-Wish.

De nieuwe kindermodebeurs SundaySchool in Utrecht is inmiddels een begrip aan het worden. Volgens bezoekers van de afgelopen zomereditie de leukste en meest inspirerende kinderbeurs van het moment.

Kortom, een betere start van je seizoen kun je je niet wensen. Neem vooral ook je medewerkers mee, je zult zien dat zij weer andere dingen zien dan jij en jou kunnen helpen onderscheidend te zijn of te blijven. Je kunt nu al een early bird kaartje kopen via de website voor € 12,50 incl. btw. En misschien gelijk een kleine donatie voor Make-a-Wish?

Save the date: 13 januari 2019

MEER INFORMATIE:

SundaySchool

websitewww.sunday-school.nl

e-mailinfo@sunday-school.nl

instagramwww.instagram.com/sundayschoolfair