Wintermans Agenturen voegt nieuw merk toe

AMSTERDAM, 18 april 2019 13:14 | Cintha Rood

Alweer een nieuw merk voor het portfolio van Janneke Wintermans Agenturen: ditmaal is het de beurt aan het in 2000 in Nederland opgerichte kinderondergoed en -nachtkledingmerk Hanssop. Bengels sprak met Janneke Wintermans over deze toevoeging.

Waarom juist dit merk als toevoeging op jullie portfolio?
“Hanssop produceert kinderondergoed en -nachtkleding, het is een merk dat ik al jaren bewonder. Tijdens een bezoek aan kindermodebeurs Pitti Bimbo raakte ik in gesprek met Ingrid Domsdorf, directeur van Hanssop. Daarop zijn we de samenwerking aangegaan. We delen een liefde en bewondering voor het merk.”

Hoe zien de collecties en leveringen eruit?
“De collecties bestaan uit prints die per jaar kunnen verschillen en de basiskleuren: wit, roze, beige en lichtblauw. De leveringen zijn december, januari, juni en juli, maar er is een grote basiscollectie die altijd nageleverd kan worden. De producten bestaan uit zachte, gekamde katoen of aangeruwd, zacht elastisch katoen. Ze hebben een perfecte pasvorm en zijn makkelijk onderling te combineren.”

Wat zijn de plannen met het merk?
“Omdat het merk van hoge kwaliteit en waarde is, we willen het ook zo in de markt zetten. Op dit moment ligt het bij enkele boetieks en grote internationale warenhuizen, en zo willen we het langzaam uitbreiden.”

Vanaf wanneer kunnen retailers Hanssop bekijken?

“Vanaf 20 mei is een deel van de collectie te bezichtigen in onze showroom in Roosendaal.