TOP

Blue Rebel versterkt zich met Floortje Smeets

Floortje Smeets gaat per 1 maart 2020 aan de slag als brand manager bij Blue Rebel. Ze was de afgelopen jaren bij Tumble ‘N Dry werkzaam. Bij Blue Rebel zal Smeets gaan werken aan onder meer de herpositionering van het merk.

Nu Blue Rebel vanuit Euretco aan Retail Tribes is overgedragen krijgt ook het nieuwe Blue Rebel team steeds meer gestalte. Retail Tribes maakt nu bekend dat Floortje Smeets per 1 maart 2020 het Blue Rebel-team gaat versterken als brand manager. Floortje Smeets was de afgelopen jaren bij Tumble ‘N Dry werkzaam in diverse salesfuncties en had daar ook een coördinerende rol bij de totstandkoming van de collecties. Bij Blue Rebel zal Floortje gaan werken aan de herpositionering van het merk, de versterking van de collectie en een leidende rol gaan spelen op de afdeling Sales en Export.

Philip Musch (Chief of the Tribes bij Retail Tribes) zegt hierover in een persbericht: “We zijn erg blij met de komst van Floortje. Er is een hoop te doen maar met haar kennis en ervaring van de markten en in het bijzonder die van de Nederlandse markt, zijn we ervan overtuigd dat we onze dealers en klanten weer gaan verrassen”. Floortje Smeets vult aan: “Dit is een fantastische uitdaging bij een prachtig merk. Hoewel de markt niet gemakkelijk is wil ik samen met onze partners kijken waar de kansen liggen, veel luisteren en dan hard aan de slag dus”.

Blue Rebel werd afgelopen najaar door Retail Tribes overgenomen van Euretco. Retail Tribes is een specialist op de ontwikkeling en productie van baby- en kinderkleding collecties. Het bedrijf is gevestigd in Haarlem. Blue Rebel wordt momenteel verkocht in Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk en Zwitserland bij diverse retailers, grootwinkelbedrijven en webshops.