TOP

Euretco verkoopt Blue Rebel aan Retail Tribes

Euretco heeft haar kinderjeansmerk Blue Rebel verkocht aan Retail Tribes.

Blue Rebel is van eigenaar gewisseld. Het kinderjeansmerk gaat van retailserviceorganisatie Euretco over op Retail Tribes, waar Euretco medeaandeelhouder van is. De nieuwe eigenaar is gespecialiseerd in commerciële private label-collecties in het kinder- en babysegment. “In Retail Tribes vindt het merk een stevige partij die zorgt voor een solide voortzetting van de ontwikkeling van Blue Rebel”, laat de groep in een persbericht weten.

Ook Retail Tribes is blij het label aan de portefeuille te kunnen toevoegen. “Blue Rebel heeft de potentie en uitstraling die past bij onze andere collecties”, aldus Philip Musch, managing director van Retail Tribes. “We hebben er alle vertrouwen in dat we de collecties nog steviger in de markt kunnen zetten in samenwerking met de Blue Rebel-retailers.”

Blue Rebel richt zich met een jeanscollectie op kinderen in de leeftijd van 4 tot en met 16 jaar. De collectie bestaat naast jeans uit bijbehorende artikelen als tops, shirts, sweaters, jurken en jassen. Het merk werd opgericht in 2010 en is inmiddels in meer dan tien landen verkrijgbaar, waaronder de Benelux, Duitsland, Italië, Zwitserland en Oostenrijk.