TOP

Bobbi Ravioli gaat verder met een nieuwe eigenaar

Het kinderkledingmerk Bobbi Ravioli is overgenomen. Oprichter Eliette van Heusden heeft een opvolger gevonden voor het merk dat ze in 2011 is begonnen. De nieuwe eigenaar heeft onder meer plannen voor de wholesale.

Bobbi Ravioli heeft een nieuwe eigenaar gevonden in Esther Litjens. Zij neemt het merk over van oprichter Eliette van Heusden. In een persbericht geeft Litjens aan grote plannen te hebben met het merk, waaronder wholesale. “Het concept en de kwaliteit zullen we zeker behouden, maar natuurlijk gaan we ook vernieuwen. De nieuwe website is zojuist gelanceerd en de ontwikkeling van de nieuwe collectie is in volle gang, met nieuwe modellen, prints en kleuren. Daarnaast zijn we druk bezig Bobbi Ravioli naast de directe verkoop aan de consument ook in te richten voor wholesale.”

Litjens heeft ruim 10 jaar bij verschillende kinder- en dameskledingmerken gewerkt, met name op het gebied van in- en verkoop, marketing, productie en ontwikkeling. “Maar net als Eliëtte heb ik altijd de droom gekoesterd om een kinderkledinglabel te starten. Eliëtte en ik hebben elkaar jaren geleden ontmoet en onze paden zijn elkaar sindsdien blijven kruisen. Ik heb Bobbi Ravioli altijd op de voet gevolgd en ben razend enthousiast over het concept, de kwaliteit, de pasvorm, de leveranciers en de trouwe Bobbi Ravioli-fans.

Nieuw avontuur

Voor Eliette van Heusden is het tijd voor iets anders. “In 2011 begon het Bobbi Ravioli-avontuur. Mijn droom om een kwalitatief hoogwaardig kinderkledinglabel op te zetten werd werkelijkheid. Het tekenen van de eerste collectie, naar de fabriek in Portugal, de feestelijke lancering in Naarden-Vesting. Het concept van jurkjes met drukkers en verwisselbare strikken was al snel een succes. De collectie werd verder uitgebreid en de zolderkamer ingeruild voor een eigen kantoor met een paar enthousiaste medewerkers. Ik denk ok met heel veel plezier terug aan de bijzondere contacten met onze klanten. Zoveel persoonlijke verhalen zijn er gedeeld. Zoveel positieve reacties van klanten, groot en klein. Het is bijna 10 jaar later en tijd voor een nieuw avontuur.”