TOP

Kleiner oppervlak, evenveel merken 17de editie Kleine Fabriek

De 17e editie van Kleine Fabriek, 7 en 8 juli 2013 in Amsterdam RAI, is in oppervlakte iets kleiner dan de vorige editie, maar brengt nagenoeg hetzelfde aantal merken.

Nieuw op de beurs is het nautische Gaastra dat de juniorlijn presenteert in het Star-segment.Room Seven introduceert een kledinglijn in het Star-segment en de beurs is blij met de terugkomst van Protest, dat het nieuwe meidenlabel June-D introduceert. Daarnaast verwelkomt Kleine Fabriek nog een aantal nieuwkomers, waaronder Feetje, Jubel, Sturdy, Quapi, Lapin & Me, Hilda Henri, Little Pieces, Agatha Ruiz de la Prada baby en Tibbington. Daarnaast presenteren gerenommeerde internationale namen als Tommy Hilfiger, Diesel, IKKS, Bengh per Principesse, Little Marc Jacobs en Molo kids ook deze editie hun nieuwste collecties.

Deelnemer van het eerste uur is Claesen’s. Koeka, ook van het eerste uur, bestaat 15 jaar en boekte een grotere stand dan voorgaande jaren. Ook M-agency pakt uit met een grote stand voor maar liefst zeven merken: Bellerose, Hatley, 5flies, Montgomery, Blue effect, Bora Bora en nieuwkomer le Fabuleux Marcel. Ook verwelkomt Kleine Fabriek de merken Flo, Muy Pop, Little Eleven Paris, Unkk, Someone, Geddes & Gilmore, Relaunch en NZA.

Kleine Fabriek wil zich van een orderbeurs ontwikkelen naar een breder platform voor netwerken en merkpositionering en wil bezoekers daarom een compleet overzicht bieden van de markt, met van de belangrijkste ontwikkelingen en trends in de kindermode. Nieuw naast de segmenten Star, Industry, Blueprint en Object + zijn deze editie de lezingen, trendpresentaties en bijzondere pop-up shops. Sanoma Media presenteert een omvangrijk onderzoek naar het koopgedrag van aanstaande moeders en Kid’s Wear verzorgt een trendpresentatie in 3D.

Meer informatie over de programmering van de 17de editie is te vinden op www.kleinefabriek.nl en op de Facebook en Twitter.