TOP

Molo opent pop-up in de Bijenkorf

Kinderkledingmerk Molo heeft een shop-in-shop in de Bijenkorf geopend.

Molo heeft drie weken lang een tijdelijke shop-in-shop in de Bijenkorf. Dit meldt het merk in een persbericht.

De shop-in-shop is te vinden op de kidsafdeling in de Bijenkorf waar op de drukkere momenten ook medewerkers van Molo aanwezig zullen zijn. “Voorafgaand hebben we het Bijenkorf getraind zodat er voldoende kennis aanwezig is op de werkvloer om het samen tot een succes te maken”, aldus het merk.

Groei

Het kinderkledingmerk laat weten dat ze hard gegroeid zijn dit seizoen. Ook sloeg de nieuwe badkledingcollectie, die afgelopen oktober is uitgeleverd, gelijk aan en zijn de resultaten van de hoofdcollectie bovengemiddeld. Volgens het merk was het tijd voor een nieuwe fase. Deze fase is gestart met de opening van een shop-in-shop in de Bijenkorf. 

De shop-in-shop is open van 18 april tot en met 9 mei 2016.