TOP

Oilily introduceert de Oilily Club

Wie zich aanmeldt voor de Oilily Club kan punten sparen voor kortingsbonnen of acties.

Oilily introduceert de Oilily Club. Dat meldt het merk in een persbericht. Via de club kan je punten sparen door bestellingen te plaatsen op de website of door bepaalde social media activiteiten uit te voeren. Met de punten kan je sparen voor beloningen als een cadeaukaart of een kans om bijvoorbeeld een tas te winnen. Hoe meer punten je hebt, hoe hoger de beloning.

Wie al een Oililyshop account heeft, heeft automatisch ook een Oilily Club account. Wie dat niet heeft kan zich op de website van Oilily aanmelden voor de Oilily Club.

Speciale actie

Door je Oilily Club account te koppelen aan je Facebook- of Twitteraccount spaar je ook voor punten. Tijdens de maand april is er een speciale actie en krijg je het dubbele aantal punten voor alle social media activiteiten. Enkele voorbeelden zijn:

  • Het koppelen van je Facebookaccount: nu 20 punten i.p.v. 10 punten
  • Volg Oilily op Facebook: nu 100 punten i.p.v. 50 punten
  • Reageer op een Facebookbericht van Oilily: nu 4 punten i.p.v. 2 punten

Meer informatie over de Oilily Club is te vinden op de website van Oilily.

“Oilily-effect”

Oilily was de eerste kinderkledinglijn met opvallende details, bonte kleuren en een oversized pasvorm. Tegen de trend in de Nederlandse kledingindustrie in, groeide de omzet van het bedrijf  tussen 1981 en 1991 van 6 naar 157 miljoen gulden. Dit blijkt uit een nieuwsartikel van het NRC Handelsblad. Er kwam een Oilily Club die op een gegeven moment 50.000 leden telde.

Leden konden berichten sturen naar Oilily. Zo was er een meisje van negen jaar oud dat geen horloge had voor bij haar nieuwe jurk van Oilily. Het merk ging met dit bericht aan de slag en lanceerde een horlogecollectie voor kinderen.

Ruim twintig jaar na de eerste Oilily Club introduceert het merk club nummer twee. Aanmelden kan via de website van Oilily.