TOP

[Nieuw] De goede voornemens van…

Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Waar ziet de kindermodemarkt perspectieven voor 2014? En wat zijn verder goede voornemens? Annelie Koopmans van Zoet Agenturen trapt af!

“Het is tijd dat we niet meer wegkijken, maar samen actie ondernemen tegen vroegtijdige uitverkoop”, zegt Annelie Koopmans van Zoet Agenturen (o.a. Finger in the Nose, Little Paul & Joe en Stones and Bones). “Daarom ben ik samen met bevriende agenturen M-Agency en Hop Agenturen het initiatief ‘Samenhanger’ gestart. Wij vragen andere agenten en onze klanten zich bij ons aan te sluiten en zich te houden aan de door ons voorgestelde startdatum van de uitverkoop. Om te beginnen gaan we voor 15 november, maar uiteindelijk streven we naar 1 december.”

Slechte cirkel

“Er zijn al eerder initiatieven gestart om te vroege sales te voorkomen, maar dat is voor ons geen reden om het niet opnieuw te proberen. We zijn zeer gedreven deze keer echt door te zetten. We zitten met zijn allen in een slechte cirkel. De seizoenen worden steeds korter en de scores zijn vaak ondermaats. Dat kan beter!”  

Voor meer informatie contact Zoet AgenturenM-Agency of Hop Agenturen