TOP

Nieuw op kleine fabriek: Be a Bloke

Het populaire tienermeidenmerk Be a Diva presenteert tijdens kleine fabriek (6 en 7 juli 2014) een nieuwe variant voor tienerjongens: Be a Bloke.

De aanhoudende vraag heeft ervoor gezorgd dat naast Be a Diva nu ook de teenslijn voor jongens in de markt wordt gezet. “Deze doelgroep kan vaak nog niet slagen bij volwassen collecties, maar wil ook niet meer in dezelfde kleding als hun kleine broertje lopen”, verklaart agent Anita Makkinje van Christina Fashion Agenturen. Be a Bloke biedt jeans, sweats, tops en jacks vanaf maat 140 tot en met 188. De winkelverkoopprijzen variëren van 34,95 euro tot 49,95 euro. De jongenslijn zal zich net als de tienermeidencollectie – dat rond de 150 verkooppunten heeft, concentreren op korte termijnmode. Makkinje: “Tieners zijn zo trendgevoelig, dan is het zaak zo snel mogelijk op hot items in te spelen. Dat dit goed werkt, heeft zich al bewezen met Be a Diva.”

Be a Bloke is tijdens kleine fabriek te vinden op stand 416.