TOP

Nieuwe partner voor Jolo Fashion Group

Jeannine Butzelaar is sinds 1 oktober de nieuwe partner bij Jolo Fashion Group, de onderneming bekend van merken als Moodstreet, NoNo, Bampidano en Kidz-Art.

Jeannine Butzelaer heeft in de afgelopen 25 jaar de nodige ervaring opgedaan in de modewereld. Zo was ze onder meer directeur inkoop bij Hema en de laatste jaren CEO bij Waalwear Kids. Patrick Lohle, eigenaar van de Jolo Fashion Group, is verheugd met de komst van zijn nieuwe partner: “Jeannine zal een waardevolle bijdrage leveren aan de realisatie van onze ambities; verdere groei, ontwikkeling en internationalisatie van de Jolo Fashion Group.”

Jolo Fashion Group is een internationaal opererend kindermodebedrijf. Het merkportfolio bestaat uit onder andere NoNo, Moodstreet, Little Feet, XS-Feet, Salty Dog, Le Chic, Lcee, Kidz-Art, Bampidano en Bellaire. Daarnaast ontwerpt en produceert Jolo Fashion Group voor grootwinkelbedrijven en full fashion support aan Nederlandse kinderkledingmerken.