TOP

Noppies lanceert nieuw concept voor de brandstores

Het jubilerende kinder- en vrouwenmodemerk Noppies lanceert een nieuw concept voor de eigen winkels.

De winkels van Noppies krijgen een compleet nieuwe stijl die, zo meldt het merk in een persbericht, beter aansluit bij het winkelbeeld van deze tijd. De opening van de eerste vernieuwde brandstore is in Rotterdam, daarna volgen ook de overige winkels.

Brandstores

Noppies heeft 17 brandstores in Nederland, België en Duitsland. De eerste opende in 2007 in België. In de winkels zijn de zwangerschapsmerken Noppies en Supermom verkrijgbaar. Deze merken krijgen in de vernieuwde brandstores een duidelijker, onderscheidende presentaties. De productgroep Denim krijgt meer aandacht en uitleg om klanten te helpen bij het kiezen en daarnaast wordt naast het Noppies Baby nos-pakket ook de seasonal collectie toegevoegd aan het aanbod.

Overgenomen

Noppies werd in juni 2016 overgenomen door 9M, een participatie van het Belgische investeringsfonds Vendis Capital. Deze investeerder is onder meer eigenaar van kledingmerk Petrol Industries, vrouwenmodemerk Humanoid, interieurmerk Ferm Living, accessoiremerk Alexandre de Paris en was in het verleden ook betrokken bij de Belgische retailformule Zeb.

Efficiënter

Eind 2016 nam 9M kindermodemerk Imps&Elfs over. Met deze stap zeggen de kindermodemerken Imps&Elfs en Noppies dat de samenwerking zal leiden tot sterkere merken, betere service naar klanten, geografische expansie en efficiëntere operationele processen.