TOP

Noppies lanceert nieuw kinderkledinglabel NOP

Voor de zomer van 2018 lanceert Noppies het nieuwe kinderkledinglabel NOP, voor 'uitgesproken en nieuwsgierige kinderen in de basisschoolleeftijd'.

Kinderkledingmerk Noppies komt met een nieuw label voor kinderen. Het merk NOP staat volgens een persbericht voor voor fun, verrassing en herkenbaarheid en is er voor zowel jongens als meisjes. De collectie is opgedeeld in drie leveringen. De eerste twee leveringen bestaan uit kinderkleding; de derde bevat een strandcapsule met UV-beschermende badkleding en beachwear. NOP introduceert daarnaast de NOS-collectie: Never Out of Storage – een speciale collectie die altijd op voorraad is. De kinderkleding is verkrijgbaar in de maten 104 tot en met 140.

Avital Berger, hoofdontwerper van NOP: “In de kleding voor volwassenen zie je het ook al terug: we zijn op zoek naar meer uitgesproken kledingstukken, zowel voor wat betreft de pasvorm als de prints. Een ietwat Scandinavische stijl – vernieuwend, onderscheidend en met geometrische vormen. Voor kinderen moet het wel altijd comfortabel zijn. Met NOP spelen we hierop in met een bijzondere collectie.”