TOP

Boof breidt collectie uit

Het kinderkledingmerk Boof heeft de collectie uitgebreid met grotere maten.

Boof heeft de kinderkledingcollectie uitgebreid met nieuwe producten tot en met maat 164. Dit meldt het merk in een persbericht. “We zagen al snel de kans om hetzelfde concept uit te breiden naar tieners.”

Na ‘de eerste stapjes’ gezet te hebben met de verkoop van babyslofjes, heeft het merk de verkoop uitgebreid met jogg-jeans in de maat 62 tot en met 122. De jogg-jeans werden zo goed ontvangen en de vraag naar grotere maten werd zo groot dat Boof een kans zag liggen om het concept uit te breiden. Dit heeft het merk gedaan door jeans, rokjes, korte broekjes, polo’s, t-shirts, truien en sport (jogging) broeken aan de collectie toe te voegen tot en met de maat 164.

Naast de uitbreiding van de collectie zegt het merk ook druk bezig te zijn geweest met het optimaliseren van de productie in Europa. Daarnaast wil het merk de groei in Nederland verder professionaliseren en is daarom een samenwerking aangegaan met Van der Linden Agenturen, een bedrijf dat meer dan 30 jaar internationale merken verkoopt.  

De nieuwe collectie van Boof is vanaf mei verkrijgbaar in de winkels van Boof en in de webshop.