TOP

Crush Denim stopt

Crush Denim houdt ermee op. De huidige coronacrisis blijkt de nekslag voor het kindermodebedrijf.

“Een aantal jaar hebben we met enorm veel enthousiasme geprobeerd een geweldig merk neer te zetten”, schrijft de directie in een mail naar de klanten. “We hebben met het hele team keihard gewerkt om een succes te maken van Crush Denim, maar helaas moeten we nu met pijn in ons hart gezien de huidige zware omstandigheden toch besluiten om te stoppen met Iconic Crush Denim.”

Het bedrijf laat weten dat de lopende orders voor flash SS20 en AW20 niet meer worden uitgeleverd en dat alle lopende orders worden geannuleerd. Seizoen zomer 2020 is volledig uitgeleverd, maar het merk komt de winkeliers tegemoet door verschillende kortingen aan te bieden op de factuur.

Crush Denim, voor kids tussen de 2 en 16 jaar, werd in 2916 opgericht door Raymond Maclean van Snapp Agencies B.V. en Anita Makkinje van Christina Fashion Agenturen. Het label heeft zo’n 150 verkooppunten in Nederland, België en Duitsland.