TOP

Kleertjes.com lanceert platform en breidt assortiment uit

Kleertjes.com is een partnerplatform (Kleertjes & co) gestart waarbij geselecteerde verkopers via een marktplaatsconstructie hun kindgerichte assortiment kunnen aanbieden. Het assortiment wordt daarnaast uitgebreid met speelgoed.

In augustus 2019 heeft kindermodewebsite Kleertjes.com een partnerplatform gelanceerd onder de naam Kleertjes & co. De afgelopen maanden zijn er door verschillende externe verkopers al via het platform kinderkleding en -schoenen verkocht. Het aanbod wordt nu uitgebreid met speelgoedartikelen. Met deze nieuwe stap wil de kinderkledingwebsite een warenhuis worden waar ouders alles voor hun kind onder één dak kunnen vinden.

In een persbericht legt het bedrijf uit waarom zij een platform lanceerden: “Op dit moment vindt 36 procent van de totale aankopen door Nederlandse consumenten online plaats en daarvan wordt 33 procent van de aankopen gedaan bij een online marktplaats. In de toekomst verwacht 81 procent van de Nederlandse consumenten meer online te gaan winkelen.”

Over Kleertjes.com

Kleertjes.com werd in 2003 opgericht door Claudia Willemsen, ze startte de website op haar zolderkamer. De afgelopen jaren breidde de website steeds verder uit en inmiddels bestaat de collectie uit meer dan 200 merken op het gebied van kinderkleding en -schoenen voor kinderen van 0 tot en met 16 jaar.