TOP

Kleertjes.com nieuwe hoofdsponsor The Voice Kids

Kleertjes.com is de nieuwe hoofdsponsor van The Voice Kids. De jonge talenten worden vanaf The Battles gekleed in outfits van bekende merken uit het assortiment van de webshop.

Voor deze sponsoring werkt de webshop samen met vier merken: Vingino, Scotch & Soda, Like Flo en Retour Jeans. “Zingen maakt gelukkig, naar zangers met mooie verhalen en waanzinnige stemmen luisteren is geweldig”, zegt Siad Awwad, CEO van kleertjes.com, over de samenwerking met The Voice Kids in een persbericht. “Het gevoel van kinderen die zingen past zo perfect bij onze missie ‘the Joy of growing togehter’. Kinderen ontdekken hun talent en passie voor zingen en willen dat aan de wereld laten zien.”

In het populaire RTL4 programma krijgen kinderen van 8 tot en met 14 jaar de kans om hun zangtalent te laten horen. Presentatoren Martijn Krabbé en Jamai Loman nemen ons voor én achter de schermen mee in deze zoektocht, waarbij coaches Ali B, Sanne Hans, Ilse de Lange en Snelle de kinderen helpen het beste in zichzelf naar boven te halen. De eerste aflevering van het nieuwe seizoen van The Voice Kids is vrijdag 2 april om 20.00 uur te zien bij RTL4.

Credit beeld: kleertjes.com 2021