TOP

Nieuwe naam voor kindermodebeurs GrowUp: Sunday School

De kindermodebeurs GrowUp is omgedoopt tot Sunday School en gaat onder die naam definitief door op zondag 14 januari 2018. Dat melden de initiatiefnemers.

Sunday School is een initiatief van Rob de Vos, onder andere oud-eigenaar van kindermodemerk Jake Fischer, en Stefan Flint van agentschap Flint Brands. Samen springen zij in het gat dat Market by Kleine Fabriek achter heeft gelaten. Modefabriek BV kondigde september 2017 aan definitief te stoppen met de kindermode- en lifestylebeurs.

Naam veranderen

Aanvankelijk kondigden Flint en De Vos de beurs aan onder de naam GrowUp, maar die naam bleek al in gebruik. De Vos: “Tijdens naamonderzoek dat we hebben laten doen, kwam deze niet naar boven. Maar er is een beurs, ShowUp, die een onderdeel heeft dat GrowUp heet. Daarom moesten we de naam veranderen.”

Eén dag

Sunday School wordt gehouden in DeFabrique in Utrecht op zondag 14 januari 2018 van 10:00 uur tot 20:00 uur. De ambitie van de initiatiefnemers is om op één dag een overzicht te bieden van de laatste trends en ontwikkelingen in kindermode. Daarnaast zal er aandacht zijn voor de ontwikkelingen in de retail op het gebied van merchandise. Ook wil de organisatie bezoekers inspireren met een mode-show, een paneldiscussie en/of een gastspreker.

Kaarten

Bezoekers betalen € 25 per persoon. Dit is inclusief parkeren, garderobe, koffie, drankje, broodje, toegang tot modeshow en de paneldiscussie. Kaarten zullen te koop worden aangeboden via de website.

Veertig merken

Op de beurs kunnen zo’n veertig merken staan, afhankelijk van de grootte van de stand die ze willen huren, zegt De Vos. Merken en aantallen wil hij nog niet noemen. De beurs krijgt een open karakter met stands met lage wanden. Deelnemers kunnen kiezen uit drie verschillende standdieptes, 3, 4 of 5 m². Informatie over de beurs is te verkrijgen via de site. Daar komt binnenkort meer informatie op te staan, besluit De Vos.