TOP

Tineke Willems wint Bijenkorf-prijs voor A She Story-campagne

De winnaar van de campagne ‘A She Story’ van de Bijenkorf is bekendgemaakt. Tineke Willems van La Collerette, dat kraagjes voor onder meer moeder en dochter levert, mag haar collectie tijdelijk via de Bijenkorf verkopen.

Tineke Willems wint met haar modelabel La Collerette de nationale zoektocht van warenhuis de Bijenkorf naar vrouwelijke ondernemers, als onderdeel van de campagne ‘A She Story’. Het merk maakt losse kraagjes voor vrouwen en meisjes en heeft ook sets in het assortiment speciaal voor moeders en dochters.

La Collerette wordt nu landelijk verkocht via deBijenkorf.nl. Tineke Willems runt het bedrijf samen met haar zus, Marieke Willems, en vriendin Noëlle van Balen. Ninke Gijzel, de inkoopdirecteur van de Bijenkorf, licht in een persbericht de keuze toe: “La Collerette is als winnaar gekozen, omdat de producten onderscheidend en vernieuwend zijn. Dit past uitstekend bij de Bijenkorf. Ook reageerden klanten in het filiaal en op social media op de producten en waren de verkoopresultaten zeer positief.”

La Collerette is één van de twee regionale winnaressen van het filiaal in Amsterdam. De producten van alle regionale winnaressen lagen van 27 februari tot 8 maart in de winkels. De campagne ‘A She Story’ stond in het teken van Internationale Vrouwendag op woensdag 8 maart 2017.