TOP

Bengels #4: interview met Jim Boer van de Kunstboer

Jim Boer is het creatieve brein van de Kunstboer. Hoewel hij een extraverte persoonlijkheid is, lees je in het nieuwste nummer van Bengels vast dingen over hem die je nog niet wist.

In de rubriek ‘Close-up’ van Bengels #4, die op 1 augustus 2017 verschijnt, lees je wat Jim Boer zijn eerste bijbaantje was en welk kledingstuk hij nooit weg zou doen. “De rafels hangen eraan en ik geloof dat ik hem niet eens meer aan kan”, zegt Jim Boer over het kledingstuk dat hij al jaren zorgvuldig in zijn kast bewaart. Het creatieve brein van de Kunstboer, het merk dat hij samen met zijn vriend Marcel Oor runt, geeft openhartig antwoord op de vragen die Bengels hem voorlegde.

Kunstboer collectie

 

‘Stomme wijf’

Zo vroegen we hem wie hij bewondert en welk concert hem het meest is bijgebleven. Daaruit blijkt zijn liefde voor kunst, waarvan hij duidelijk meer houdt dan van muziek. “De kunstenaars Damian Hirst, Jeff Koons en Jeremy Scott. Die jongens maken gekke dingen. Naar een concert ga ik nooit, ik heb een soort muziekallergie. En ik ga zeker niet zitten wachten voor een artiest. Ooit moest ik voor vrienden concertkaarten voor Madonna kopen. Ik stond tien minuten in de rij en ben toen weggegaan. Wachten voor dat stomme wijf? Tuurlijk niet.”


Benieuwd naar het volledige interview? Je leest het in de komende editie van Bengels. Hierin lees je ook een achtergrondartikel over retouren, een interview met de eigenaren van kindermodewinkel Mr. Mario en een interview met Joost Hoppenbrouwers en zijn vrouw Debbie Kros van Hop Agenturen. En natuurlijk staat ook deze Bengels bol van de trends en leuke artikelen voor bijverkoop.

Bengels is een must voor wie in de kindermode- kinderlifestylebranche werkt! Bengels biedt inspirerende verhalen van merken, de nieuwste trends op gebied van fashion, interieur en kinderlifestyle. Bij een Bengels Jaarabonnement ontvang je 4 keer per jaar het vakblad. Ook krijg je twee keer per jaar de kleurkaarten, speciaal voor onze abonnees samengesteld door onze trendwatchers, en tot 40 procent korting op evenementen als de Trenddag.