TOP

Blue Rebel: mooi alternatief in het middensegment

De rebranding van Blue Rebel begint aardig vorm te krijgen. Zo kwam er gedurende het afgelopen zomerseizoen een nieuw logo, een nieuwe website en werden er diverse nieuwe modellen en stoffen getest. Vanaf komend winterseizoen 2021-2022 krijgt het geheel een nog duidelijkere structuur met namen voor de jeans welke geïnspireerd zijn op verschillende bekende wijken en straten in Amsterdam.

Voor de Boys onder andere het model Damrack – slim fit en de Rockin – regular fit. Voor de Girls het model Jordan – super skinny en de Walles– straight fit high waist. Een aantal modellen komen er natuurlijk in NOS en samen met de nieuwe B2B website en prijzen vanaf € 29,99 voor jeans geeft dit alles een boost aan de doorverkoopcijfers.

Nieuw is ook de kwalitatieve aandacht voor sociale media met veel posts gericht op ouders en kids maar ook samenwerkingen met een aantal influencers. Hiervoor werden ook een aantal korte video’s en vele foto’s gemaakt die ook prima door de Blue Rebel retailers gebruikt kunnen worden. Wat dat betreft is Blue Rebel van plan de samenwerking met haar dealers de komende seizoenen verder te versterken. 

Collectioneel bestaat winter 2021 naast denims voor Boys uit sweaters, joggingpants, non denim jeans en tees in aardse kleuren en blauwen. Ook voor de Girls kiest Blue Rebel voor aardse kleuren gecombineerd met de trendkleur Almond Milk. Opvallend zijn de zachte breisels en de cropped hoody. De collectie zal op 2 levermomenten uitgeleverd gaan worden 

Are you ready to Rebel?
Nieuwsgierig geworden en toch ook op zoek naar iets nieuws in het middensegment? Dan is nu het juiste moment om in te stappen. 

Info: Floortje Smeets, F.smeets@blue-rebel.com, 06-15882858, www.blue-rebel.com