TOP

Bykyra pop-up store 1 jaar

De pop-up winkel van ByKyra in Amsterdam bestaat alweer een jaar. Reden voor een feestje op zondag 2 november.

Op zondag 2 november aanstaande viert de pop-up store van ByKyra het 1-jarig bestaan. Om 13 uur is er een modeshow waar het dochtertje (en ByKyra-fan) van tv-presentatrice Kim-Lian van der Meij in meeloopt. Kinderen kunnen zich verder vermaken met het springkussen, nagels lakken en de limonadebar. Sowieso is er altijd wel iets te beleven in de ByKyra winkel. Naast de kleurrijke meisjescollectie wordt de ruimte opgefleurd door speel- en knutselmogelijkheden, workshops en een snoepwinkeltje, dat zondag gevuld zal zijn met zuurstokken.

Jongenslijn

ByKyra is een kleurrijk kleding- en lifestylemerk voor meisjes tussen de 2 en 9 jaar, van ontwerper Kyra Buil. In de zomer van 2015 wordt de collectie aangevuld met een jongenslijn. Vanaf komende januari zijn er meer veranderingen, want het merk maakt een switch van twee seizoenscollecties per jaar naar meerdere collecties per jaar, die regelmatig worden aangevuld. Ondernemers kunnen vanaf begin volgend jaar bestellen via een nieuwe b2b-site. ByKyra zal dan ook voortaan in Europa produceren om op korte termijn te kunnen leveren. “Op deze manier heb je niet meer te maken met mode met een houdbaarheidsdatum”, zegt Buil. “Kleding is nu te snel over de datum in de winkels en dan gaat het in de uitverkoop. Dat is zonde en onnodig.”

Het nieuwe ondernemen

ByKyra heeft meer plannen in de pijplijn, onder meer voor meer pop-up winkels en events door het hele land. “Mensen willen getriggerd worden en als ondernemer kun je hieraan voldoen door beleving te bieden. Ik merk dat als mensen worden vermaakt in de winkel, bijvoorbeeld tijdens een event waarbij de kinderen kunnen spelen, ze sneller geld uitgeven. Dat is het nieuwe ondernemen.”