TOP

Nieuwe huisstijl Kixx online

Het bruin-turkooizen logo van Kixx Online heeft plaats gemaakt voor een nieuw fris beeldmerk. De kleuren en uitstraling van het nieuwe logo zijn doorgevoerd in de volledige huisstijl, van de webshop tot het briefpapier en de verpakking.

De nieuwe huisstijl is ontworpen door de Duitse designer Ines Berghorn en bestaat uit vijf hoofdkleuren: groen, lichtgroen, rood, lichtrood en een warme lichtgrijze tint. Ter aanvulling zijn er vier accentkleuren gekozen: geel, donkerblauw, donkergrijs en wit. Ook zijn er nieuwe symbolen ontworpen, bijvoorbeeld om het gastenboek, de shoppingbag en de social media kanalen mee weer te geven.

Webshop
De indeling van de webshop en daarmee ook de routing is bijna helemaal hetzelfde gebleven met hier en daar subtiele aanpassingen. Op de artikelpagina’s bijvoorbeeld wordt op een compacte manier veel meer relevante informatie aangeboden en in de loop der tijd zullen er nog meer nieuwe en handige tools komen.

Uitbreiding assortiment
Naast een nieuwe huisstijl zijn er ook nieuw labels toegevoegd aan het assortiment van Kixx Online: onder andere Bumper, Little Pieces. Ook is het speelgoed- en boekenassortiment flink uitgebreid met merken als Janod, Makedo, Mo’Media en Uitgeverij Snor.