TOP

Nieuw label voor de korte termijn: Divign the Diva

Anita Makkinje (Vingino, Be a diva, Crush Denim) en Nick Rana (Pinkberry, Ronizo) slaan de handen ineen en komen samen met een nieuw kortetermijnlabel voor meiden.

“Door onze jaren lange ervaringen in het korte termijn te bundelen, creëren wij een ijzersterk meidenlabel waar veel vraag naar is uit de markt”, aldus Anita Makkinje in een persbericht. Nick Rana vult aan: “in deze moeilijke tijden moeten we met elkaar in mogelijkheden denken , door te werken met snel wisselende collecties is er constant vernieuwing in de winkels en op die manier delen wij het risico met de retailer”.

Divign the Diva is volgens Makkinje en Rana ‘een echt tienermerk voor meiden met invloeden vanuit high fashion en trends vanuit influencers’. Het merk lanceert drie collecties per seizoen met een marge van 3.0, in de maten 140 tot en met 188. De verkoop start op 19 april en loopt door tot 10 mei.

Inkoop via: info@divignthediva.com