TOP

Jolo Fashion Groep nieuwe eigenaar NoNo

Veldhoven Group, huidige eigenaar van NoNo, heeft in Jolo Fashion Groep een nieuwe eigenaar van het kinderlabel NoNo gevonden.

Dit weekend hebben Patrick Lohle, eigenaar van Jolo Fashion Groep en Evelijn Schulte, dames- en kinderkledingexpert en lange tijd werkzaam geweest voor Jolo,  het voorlopig koopcontract getekend.

Willem van Dorst, salesmanager van NoNo bevestigt de overname en is blij met een kindermodespecialist als nieuwe eigenaar van NoNo: “Jolo is de juiste partij voor onze ambities.”

De overname van NoNo past eveneens in de strategie en ambitie van Jolo om te groeien en te internationaliseren. Jolo is momenteel eigenaar van de kindermerken Moodstreet, Little Feet, XS Feet, Kidz-Art, Bampidano, Cinque & Bellaire, Salty Dog en Le Chic. Daarnaast produceert Jolo kinderkleding voor verschillende andere kinderkledingmerken.

Volgens Schulte en Lohle zijn er veel overeenkomsten tussen NoNo en de huidige merken van Jolo. NoNo heeft een Nederlandse achtergrond en biedt kwalitatief hoogwaardige collectie, ontworpen met respect voor mens en natuur. NoNo wordt verkocht door ruim 500 detaillisten in acht landen. Vanwege onze internationale aspiraties zijn we erg blij dat we NoNo aan het bedrijf kunnen toevoegen.’

De definitieve overname zal in de komende weken worden afgerond. Jolo Fashion Groep zal dan per 1 januari 2014 de nieuwe eigenaar zijn van NoNo. Veldhoven Group zal NoNo volledig blijven ondersteunen, totdat de overname officieel rond is.